BAŞVURU KATEGORİLERİ TANIMLARI

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigasyon:  Basın Yayın Halkla İlişkiler Modülü > Hizmet Masası > Hizmet Masası Genel Parametre Tanımları >

BAŞVURU KATEGORİLERİ TANIMLARI

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

 

 

   Kuruma yapılan her istek, şikâyet, talep sistem tarafından kayıt altına alınmaktadır.

   Sistem arşivlediği verileri rapor şeklinde kullanıcıya vermektedir.

   Başvuru kategorisi oluşturursak kalabalık bilgiden çok ihtiyacımız olan bilgiye ulaşırız.

   Bunun için vatandaştan gelen başvurular, resmi kurumdan gelen başvurular diye seçeneklere ayırarak tanımlama yapacağımız ekran görevini görmektedir.

 

   Yeni butonu yardımıyla sıra numarası alınır.

   Sonrasında açıklama kısmına ilgili tanım yazılır ve kayıt tuşuna basılır.

   Sıra no merceğine basıldığında tanımlamış olduğumuz kategorileri görebiliriz.