BİRİM TAKİP GİRİŞİ

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigasyon:  Basın Yayın Halkla İlişkiler Modülü > Hizmet Masası > Veri Giriş İşlemleri >

BİRİM TAKİP GİRİŞİ

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

 

 

 

 

 

   Hizmet masası içerisinde Veri Giriş işlemi yapıldıktan sonra, girişini yaptığımız bu sorun ya da talebin yönlendirmiş olduğumuz birimlerdeki takip aşamasını yönettiğimiz an Birim Takip İşlemleridir.

 

 

 

 

 

 

 

   Birim Takip İşlemleri yandaki ekranda görülmektedir.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   Yukarıdaki ekranında takibini yapacağımız; sonuçlandı, devam etmekte, sonuçlanmadı bilgisini tanımlayacağımız ekranımızdır.

   Yanda örnek görüntü mevcuttur.

 

 

 

 

   Birim adını seçip sıra numarasını yazdığımız an o birimdeki sorun, talep ya da istek ekranımızı dolduracaktır.

   Eğer sıra numarası hakkında bilgimiz yoksa TC numarası ya da Ad-Soyad bilgisiyle de arama yapabiliriz.

 

 

 

 

 

 

 

 

   Bu ekranda; Birim adını veri girişi yaptığımız birim olarak seçip daha sonra sıra numarasını yazıp ENTER tuşuna bastığımız zaman diğer tüm bilgiler otomatik olarak gelecektir.

 

 

 

   Bu ekran üzerinde birimin konuyla ilgili notu yazılır ve sorunun sonuçlanıp sonuçlanmadığıyla ilgili bilgisi yazılır.

   Çözüm sonuç listesi ekranından konunun durumuyla ilgili bilgi seçilir, bilgiye bağlı olarak birimin notu yazılır ve kayıt tuşuna basılır.

 

 

 

   Ekrandaki gibi Güncelleme İşlemi Başarıyla Gerçekleşmiştir uyarısı görüldüğü zaman takip işlemide doğru bir şekilde sona ermiştir.