HİZMET MASASI

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigasyon:  Basın Yayın Halkla İlişkiler Modülü >

HİZMET MASASI

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

hizmetmasasi

 

   Hizmet Masası Bölümü içinde;

 

Veri Giriş İşlemleri

Hizmet Masası Raporları

Hizmet Masası Parametre Tanımları ekranları bulunmaktadır.

 

 

GÖREV TANIMI

 

   Vatandaşların zaman kaybını önleyerek yerel yönetimle kaynaşmasını, daha kolay ve daha iyi hizmet almasını sağlamak Hizmet Masası kurulmuştur.

Sistemde Hizmet masası etkin bir şekilde çalışmaktadır.

Vatandaş ile belediye arasında köprü vazifesi görmektedir.Halkın istek, şikayet ve görüşlerini değerlendirip ilgili birimlere aktarmaktadır.

İş takibi yaparak birimlerden gelen cevapları vatandaşlara en hızlı şekilde iletmektedir.

Ayrıca belediye tarafından verilen hizmetler ve projeler halka tanıtılarak yerel hizmetlerin halka daha yakın olmasında büyük katkı sağlamaktadır.

 

   Tüm öneri,istek ve şikayetler Halkla İlişkiler Ve Hizmet Masasına şahsen, telefon, fax ya da e-mail aracılığıyla haftanın 7 günü 24 saat gelmektedir

Halkla İlişkiler Ve Hizmet Masası her türlü şikayet, başvuru ve talepte bulunabilir.

Vatandaşlarımız tarafından dile getirilen şikayetler dilekçe şeklinde form haline getirilerek WebMOS programında kayıda alındıktan sonra ilgili müdürlüğe havalesi yapılıp vatandaş adına takibi sağlanmaktadır.

Söz konusu şikayet veya talep sonuçlandığında tarafımızdan vatandaşa geri dönüşü yapılmaktadır.

 

 

AMAÇ

 

   Zaman kaybını önlemek

   Kaliteli ve iyi hizmete erişimini kolaylaştırmak

   Vatandaşın yönetimle kaynaşmasını sağlamak

   Vatandaşın yönetimi denetlemesini sağlamak

   Katılımı artırmak ve iletişimi güçlendirmek

   Kurum içi denetim sağlamak

   Hizmet eşgüdümü sağlamak

   Birimler arası koordinasyonu sağlamak