Arama Sonuçları

Kamu Kurumları için CRM

Müşteri İlişkileri Yönetimi (Customer Relationship Management), kısaca CRM; şirketlerin müşteri yaşam döngüsü boyunca, müşteri etkileşimlerini ve verilerini yönetmek, analiz etmek için kullan...

Devamını Oku

İş Zekası Uygulamaları

İş Zekası (BI), işletmelerin şirket genelindeki iş verilerini organize etmelerini, analiz etmelerini ve bağlamsallaştırmalarını sağlayan teknolojiyi ifade eder. BI, ham verileri anlamlı ve eyleme geçirilebilir bilgilere dö...

Devamını Oku

Bilgi Piramidi

Bilgi Piramidi (DIKW -Data Information Knowledge Wisdom); Veri, Bilgi, Kazanılmış Bilgi ve Bilgelik kelimelerinin birleşiminden oluşur. Anlamsız verileri anlamlandırmak için kullanılan hiyerarşik bir yöntemdir.

Piram...

Devamını Oku

Süreç Yönetiminin Faydaları

Süreç Yönetimi veya İş Süreçleri Yönetimi (BPM); bir kurumun iş süreçlerinin belirlenmesi, iyileştirilmesi ve yönetilmesidir. Tüm iş süreçlerini analiz etmek, tanımlamak, op...

Devamını Oku