Arama Sonuçları
Müşteri İlişkileri Yönetimi (Customer Relationship Management), kısaca CRM; şirketlerin müşteri yaşam döngüsü boyunca, müşteri etkileşimlerini ve verilerini yönetmek, analiz etmek için kullan...
Devamını Okuİş Zekası (BI), işletmelerin şirket genelindeki iş verilerini organize etmelerini, analiz etmelerini ve bağlamsallaştırmalarını sağlayan teknolojiyi ifade eder. BI, ham verileri anlamlı ve eyleme geçirilebilir bilgilere dö...
Devamını OkuBilgi Piramidi (DIKW -Data Information Knowledge Wisdom); Veri, Bilgi, Kazanılmış Bilgi ve Bilgelik kelimelerinin birleşiminden oluşur. Anlamsız verileri anlamlandırmak için kullanılan hiyerarşik bir yöntemdir.
Piram...
Devamını OkuCX (Customer Experience) müşteri deneyimi, müşterilerinizin işletmeniz veya markanızla ilgili deneyimlerine ilişkin bütünsel algısıdır.
CX; bir müşterinin web sitenizde gezinmesinden, müşteri...
Devamını Oku